نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ

نحوه روغن کاری جک پارکینگ

نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ 

با روغن کاری جک درب پارکینگ حرکت آنها روان تر می شود و امکان دارد در صورتی که جک پارکینگ سرو صدا بکند روغن کاری این سرو صدا ها قطع شود و با روغن کاری درواقع طول عمر جک درب پارکینگ بیشتر خواهد شد. تعمیر و نگهداری سریع جک های درب پارکینگ، می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلو گیری و پیشگیری کند. جهت اطلاع تعدادی برند تولید کننده جک درب پارکینگ مانند جک پارکینگ میلان که یکی از بهترین جک های پارکینگی هستند کارکرد بسیار عالی دارند و توانسته توجه های بسیاری را به خود جذب کند. برای خرید جک میلان کلیک کنید. 

 

نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ

 

چه زمانی باید روغن کاری جک پارکینگ انجام شود؟

روغن کاری جک پارکینگ باید به طور منظم انجام شوند. پس از انجام کار، درب پارکینگ شما بسیار بی صدا تر کار می کند. روغن کاری جک درب پارکینگ باید قبل از زمستان و تابستان انجام شود، زیرا آب و هوای بسیار مرطوب می تواند روند زنگ زدگی قطعات فولادی سریع تر اتفاق بیفتد.

جک درب پارکینگ چه مواقعی نیاز به روغن کاری دارد؟ 

لازم است هر چند وقت یکبار جک درب پارکینگ خود را  چک کنید تا در صورت نیاز آن را روغن کاری نمایید. جک درب پارکینگ به علت تعدد استفاده از آن و ایجاد اصطکاک بین اجزاء، زیاد دچار خشکی و ساییدگی می‌شود. هنگامی که جک دچار خشکی شود، حرکت آن نرم و راحت نبوده و عملکرد آن مختل خواهد شد و همراه با صدا های زیاد است. این اتفاق در فصل‌ زمستان بیشتر اتفاق می‌افتد. زیرا دمای هوا به خشک شدن جک پارکینگ سرعت خواهد داد.
خشک شدن قطعات داخلی جک درب پارکینگ چندین نشانه دارد. یکی از آن‌ها، شنیدن صدا‌های عجیب به هنگام باز و بسته شدن درب پارکینگ است. یکی دیگر از نشانه‌های خشک شدن جک، کند شدن آن به هنگام باز یا بسته کردن درب پارکینگ است. نکته قابل اهمیت در روغن کاری جک درب پارکینگ، انتخاب یک روغن با کیفیت و مرغوب است.  در صورتی که قصد خرید بهترین جک پارکینگی ایرانی را دارید کلیک کنید. 

مکان هایی که باید روغن کاری شوند

  • فنرها را روغن کاری کنید
  • به لولاها روغن بزنید 
  • روغن کاری غلتک ها را انجام دهید

روغن کاری و تعمیر جک درب پارکینگ 

تعمیر جک درب پارکینگ و روغن کاری جک درب پارکینگ یک کار تخصصی است و حتما توسط یک شخص ماهر باید انجام شود که تیک دور در حال حاضر با بیش از 17 سال سابقه دارای متخصصانی است که در حوضه تعمیر جک درب پارکینگ در شرق تهران فعالیت میکنند. 

روغن کاری جک پارکینگ هنگام سرویس

هنگام سرویس جک پارکینگ ابتدا جک پارکینگ را جدا کنید که این کار باید توسط تکنسین انجام شود سپس روغن کاری شود برای اموزش چگونگی سرویس جک پارکینگ کلیک کنید.  

 

1 دیدگاه برای “نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ

  1. پینگ بک: سرویس جک درب پارکینگ - تیک دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662