جک پارکینگ در شیراز با بهترین قیمت همراه با نصب

جک پارکینگ در شیراز
باما تماس بگیرید از خرید تا نصب در شیراز09303502662

جک پارکینگ در شیراز

یک مورد بسیار مهم برای درب پارکینگ هر ساختمان و خانه های ویلایی برای افزایش رفاه و امنیت ‌ورود و خروج استفاده از جک پارکینگ یا همان جک درب اتوماتیک میباشد.
با استفاده از جک پارکینگ دیگه نیازی نیست برای باز کردن درب پارکینگ از ماشین پیاده بشید توی هوای سرد و بارانی و درب پارکینگ را به صورت دستی باز و بسته کنید. میتوانید از فاصله ۲۰۰ متری با فشردن یک دکمه درب پارکینگی خود رو باز و بسته کنید.  

خرید جک پارکینگ در شیراز

فاکتور های زیادی برای مشتریانی که قصد خرید جک پارکینگ در شیراز رو دارن وجود داره مثل اندازه درب، وزن هر لنگه درب پارکینگ و میزان ترددی که در طول روز دارید.
اما بهترین جک پارکینگ که مشتریان خیالشان از همه بابت راحت باشه چه برندی هستش؟ مناسب ترین جک بازویی در شیراز جک پارکینگ ریکسون هستش که دارای نمایندگی حضوری در شهر شیراز هستش .

این برند دارای ۲ سال گارانتی تعمیر و تعویض هستش و از مدار فرمان رامونا در جک های پارکینگی خود استقاده میکند که از بهترین و محبوب ترین برد های بازار.
بقیه برند های موجود جک درب برقی در شیراز دارای لوله شفت اهنی هستند که بعد از یک الی دوسال کاملا زنگ میزند و میشکند و یا برخی از انها از روکش استیل استفاده میکنند که ان هم فایده ای نداره.

اما برند ریکسون از شفت تمام استیل ضد زنگ ۳۰۴ استفاده میکند که بهترین گزینه میباشد. از طرف دیگر نصاب های خود ریکسون در شیراز هستند و جک پارکینگی رو براتون نصب میکنند و تمام ضمانت های لازم رو به شما میدهد.

جک ریکسون بهترین عملکرد رو در بین رقبای خود در بازار دارد و برای درب پارکینگ اپارتمان هایی تا ۲۵ واحد بسیار مناسب است و از نظر میزان تردد هم محدودیتی ندارد و قطع نمیکند. چرخ دنده و گیریبکس و تمام قطعات این جک پارکینگی از بهترین مواد اولیه بوده و تمامی قطعات دارای ضمانت هستند.

یک موضوع بسیار مهم در میان مردم وجود دارد ان هم این است که جک پارکینگ خارجی بهتر از جک پارکینگ ایرانی است اما همیشه چنین نیست. در حال حاضر برخی از برند های ایرانی با برند های پرتغالی جک پارکینگ و برند های ایتالیایی رقابت میکنند و همپای انان هستند. 

 

جک برقی در شیراز
نصب جک پارکینگ در شیراز

فروش جک پارکینگ در شیراز 

چندین نمایندگی در سراسر شیراز وجود دارند که تمام مراحل از خرید تا نصب بر عهده انان است و تخصصی در زمینه جک پارکینگ در شیراز فعالیت میکنند و خدمات پس از فروش محصولات در شیراز توسط نمایندگان انجام میشود و پشتیبانی میشوند. و مشتریانی که قصد خرید جک پارکینگ در شیراز را دارند میتوانند یا با تماس تلفنی با نماینده تماس گرفته که درب پارکینگ را مشاهده کند و جک پارکینگی مناسب را به شما پیشنهاد بدهند یا میتوانید با مراجعه به فروشگاه حضوری و نمایندگی ما در شیراز جک پارکینگی خود را انتخاب فرمایید. 

نصب جک پارکینگ در شیراز

نصب جک پارکینگ یکی از مهم ترین موضوعات که اهمیت بسیاری داره. یک نصب صحیح و اصولی میتواند جلوی بسیاری از خرج و مخارج را بگیرد و طول عمر جک پارکینگی رو زیاد کنه ریکسون در سراسر کشور دارای تکنسین و نصاب های ماهری میباشد که تجربه بسیار بالایی دارند و توجه داشته باشید که یک نصب بی کیفیت میتواند گارانتی جک پارکینگی را باطل کند.

انواع جک پارکینگ برای درب پارکینگ

جک پارکینگ الکترو مکانیکی: جک های الکترو مکانیکی برای درب های تا نهایتا ۵۰۰ کیلو هر لنگه مناسب هست و به واسطه چرخ دنده و گیربوکس درب پارکینگ را باز و بسته میکند.
جک پارکینگ هیدرولیکی: جک های پارکینگ هیدرولیکی برای درب های سنگین مناسب است و برای اب و هوای معتدل.

در صورتی که درب پارکینگ شما 200 الی 300 کیلو وزن دارد باید از جک های پارکینگی با طول کورس 400 استفاده کنید و عرض ان 1.5 متر باشد مناسب است و در صورتی که درب پارکینگ شما بین 300 الی 450 کیلو وزن دارد و عرض ان تا 2.5 متر است از طول کورس 600 استفاده کنید البته برخی از برند ها جکی مناسب حد وسط این دو را دارند. 

در صورتی که از جک های الکترومکانیکی استفاده میکنید و درب پارکینگی شما سنگین است و رفت و امد زیادی دارید باید از جک های 24 ولت الکترومکانیکی استفاده کنید و در غیر این صورت از جک های 220  ولت میتوانید استفاده کنید. 

نمایندگی جک بازویی در شیراز

شرکت تیک دور دارای نمایندگی های حضوری در سراسر کشور و در همه شهر ها دارای نمایندگی است که شما با مراجعه با انها میتوانید بهترین جک پارکینگ رو خریداری کنید که نصب انها در شیراز هم بر عهده نمایندگی ها است. اینگونه خیالتان از خریدی که کردید راحت تر است. 

نصب جک پارکینگ در شیراز

افزایش امنیت خانه ها در شیراز با استفاده از جک پارکینگ

برخی از جک های پارکینگی منند جک پارکینگ ریکسون دارای قفل بازویی هستتند و هنگام بسته شدن بازو قفل میشود و فقط با استفاده از ریموت کنترل که برند ریکسون علاوه بر کنترل با استفاده از نور بالای خودرو نیز باز و بسته میشود و این موضوع امنیت منزل را چندین برابر میکند. همچنین جک های پارکینگی دارای چشمی هایی هستند که مانع برخورد درب پارکینگ با نفر و یا خوردرو میشنود و کارکرد ان به گونه ای است که هنگامی که چیزی از جلوی سنسور عبور میکند درب پارکینگ بسته نمیشود و یا میتوان برد ان را به گونه ای برنامه ریزی کرد که بعد از یه مدت مشخص درب پارکینگ بسته میشود.  

جک درب بازکن شیراز
جک درب اتوماتیک شیراز

قیمت جک درب پارکینگ در شیراز

قیمت جک پارکینگی به عوامل بسیاری بستگی دارد مثل برند ان و اینکه ایرانی است یا خارجی و به عوامل دیگری چون قدرت جک پارکینگ، کیفیت متریال های ان و مواد اولیه استفاده شده در قطعات بستگی دارد و همانطور که میدانید برند های خارجی قیمت بسیار بالایی دارند.

از سوی دیگر به ورن درب پارکینگ و اندازه و عرض و ارتفاع ان نیز بستگی دارد پرا که هنگامی که وزن و اندازه درب پارکینگ زیاد باشد باید از جک هایی پارکینگی با توان بیشتری استفاده کنیم که قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند.

تیک دور دارای بزرگ ترین نمایندگی جک پارکینگ در شیراز است و از ابتدای خرید تا نصب جک پارکینگ در شیراز و خدمات پس از فروش با تمام وجود کنارتان هستیم. خیالتان از همه بابت راحت چرا که بهترین محصولات رو براش شما نصب میکنیم با بهترین قیمت. 

در صورتی که به یک نصاب جک پارکینگ در شیراز نیاز دارید که از درب پارکینگ شما دیدن کنه با ما تماس بگیرید ما تکنسین های مجرب تیک دور در شیراز رو درب منزل شما ارسال میکنیم. 

3 دیدگاه برای “جک پارکینگ در شیراز با بهترین قیمت همراه با نصب

  1. شاهیان میگوید:

    من به نمایندگی جک پارکینگ در شیراز مراجعه کردم و برند ریکسون رو برام نصب کردن بهترین جک هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662