جک پارکینگ در بندر عباس

جک پارکینگ در بندرعباس
ادرس نمایندگی جک پارکینگ در بندر عباس: بندر عباس بولوار رسالت شمالی کوچه رسالت 9

جک پارکینگ در بندر عباس

تمام مشتریان عزیز در بندر عباس و  استان هرمزگان که قصد خرید جک پارکینگ در بندر عباس را دارند تیک دور بزرگترین نمایندگی جک پارکینگ در بندر عباس است.

استفاده از جک پارکینگ یا همان جک درب برقی در بندر عباس و جنوب کشور به دلیل گرمای هوا و شرجی بودن هوا بسیار بیشتر از  نقاط دیگر کشور است و اساسی ترین سیستم هر ساختمان به شمار می اید. با استفاده از جک پارکینگ در بندر عباس دیگر نیازی نیست برایی بازکردن درب پارکینگ در هوای سرد و گرم و شرجی از خودروی خود پیاده شوید بلکه میتوانید با فشردن یک دکمه از فاصله 200 متری درب پارکینگ خود را باز و بسته کنید. اینگونه خیالتان از بابت امنیت پارکینگ نیز راحت است.

بندرعباس به دلیل گرمی زیاد و همچنین شرجی بودن هوا خیلی مهم است که از چه جک پارکینگی استفاده میکنید و در حال حاضر پرفروش ترین جک پارکینگ در بندر عباس جک پارکینگ ریکسون که این جک علاوه بر نصب زیاد در بندر عباس و هرمزگان به کشور های حوزه خلیج فارس هم صادر میشود. و دارای دو سال گارانتی تعویض است و  مناسب ترین جک پارکینگ برای اب و هوای بندر عباس است و محدودیت ترددی ندارد. و با خیال راحت میتوانید این جک پارکینگ را برای درب پارکینگ اپارتمان و ویلای خود نصب کنید.

در شهر بندر عباس به دلیل شرایط اب و هوایی خاص و گرمای بسیار زیاد ساکنین این شهر به دنبال استفاده از درب اتوماتیک و جک پارکینگ برای ورود و خروج از خانه هستند که در هوای بسیار گرم و در ترافیک کوچه و خیابان ها از خودرو پیاده نشوند و به راحتی وارد پارکینگ  شوند. 

جک پارکینگ در بندرعباس
جک پارکینگ در بندرعباس

نصب جک پارکینگ در بندر عباس

نصب جک پارکیینگ یکی از موثر ترین عوامل تاثیر گذار بر طول عمر ان و کارکرد ان است و اگر نصب ان به صورت غلط و نادرست انجام شود ممکن است پس از مدت 2 الی 3 ماه کارکرد ان مختل شود و حتی از کار بیوفتد پس مشتریان عزیزمون در بندرعباس و استان هرمزگان دقت بفرمایید نصب جک پارکینگ در بندرعباس اتفاقا از باقی شهرها از اهمییت بییشتری برخوردار است  پسس طبیعیی است قیمت نصب در بندرعباس از باقی شهرها بالاتر باشد.

درب های پارکینگ در بندر عباس به دو صورت باز میشوند یا بیرون بازشو هستند یا به سمت داخل باز میشوند که طریقه نصب در جک های بیرون بازشو با داخل باز شو متفاوت است و این کار با یک متخصص در بندر عباس ممکن است. علاوه بر اینگونه درب های پارکینگی برخی درب های پارکینگی دو لنگه یکی از ان دو لنگه درب نفر رو نیز میباشد که باید یک لنگه ان دائم خلاص باشد. با خرید از تیک دور که نمایندگی جک پارکینگ در بندر عباس است خیالتان از نصب هم راحت است چرا که متخصصین ما در تیک دور جک برقی را بر روی همه نوع درب پارکینگی نصب میکنند.

جک برقی در بندر عباس
جک برقی در بندر عباس

نمایندگی جک پارکینگ در بندر عباس

اکثر مصرف کنندگان و نصاب های جک پارکینگ برای اطمینان از گارانتی محصول و خدمات پس از فروش ان تمایل بیشتری به خرید از نمایندگی جک بازویی در بندر عباس دارند چرا که نمایندگی ها دارای ارتباط مستقیم با تولید کننده ان محصول دارند و واسطی این وسط قرار نمیگیرد. اگر قصد خرید جک پارکینگ از نماییندگی جک پارکینگ در بندرعباس را دارید میتوانیید با ما تماسس بگیرید یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. در حال حاضر تیک دور بزرگترین نماینگی جک پارکینگ و درب های اتوماتیک در بندر عباس است.

تیک دور یک فروشگاه بزرگ است که در اکثر شهر های ایران شعبه دارد و نمایندگی تمامی برند های جک درب اتوماتیک در بندر عباس است که قیمتی رقابتی با تمامی همکار ها در استان هرمزگان دارد و با مراجعه حضوری به این فروشگاه میتوانید بهترین جک پارکینگی مناسب برای درب پارکینگ خود را خریداری کنید. 

ادرس نمایندگی جک پارکینگ در بندرعباس: بندرعباس، رسالت شمالی کوچه رسالت 9 داخل کوچه ایمن سازان جنوب.

جک پارکینگ در بندرعباس
جک درب برقی در بندرعباس

قیمت جک پارکینگ در بندر عباس

قیمت جک درب برقی در بندر عباس به موارد گوناگونی بستگی دارد از قبیل برند ان و اینکه ایرانی است یا برند خارجی و اینکه چه میزان در طول روز تردد و رفت و امد دارید همچنین به اینکه درب پارکینگ شما تک لنگه است یا دو لنگه و اینکه درب شما به صورت کشویی باز و بسته میشود همه اینها در قیمت جک پارکینگ موثر است. قطعا جک پارکینگی خارجی قیمت بسیار بالاتری دارد تا برند های ایرانی که البته تفاوت چندانی با هم ندارند. 

استان هرمزگان و شهر بندر عباس به دلیل هوای بسیار گرم و رطوبت بسیار بالا باید از جک پارکینگی که دوام بالایی دارند استفاده کنند که معمولا  این دوام در جک های پارکینگی خارجی یافت میشود که قیمت بسیار بالایی نسبت به برند های ایرانی دارند البته برخی از برند های ایرانی چند سرو گردن از برند های خارجی بالاتر است. 

جک پارکینگ در بندر عباس
جک پارکینگ در بندر عباس

انواع جک پارکینگ

جک بازویی

درب هایی که به صورت لولایی باز و بسته میشوند و تک لنگه یا دو لنگه هستند از جک های پارکینگی بازویی استفاده میکنند. که خود این جک های بازویی دو نوع هستند که عبارتند از:

  • جک های الکترومکانیکی: این نوع جک های پارکینگی با استفاده از چرخ دنده های خود درب پارکینگی را باز و بسته میکنند که یکی از معیار های کیفیت انها جنس فلز و الیاژ چرخ دنده های ان است و در صورتی که چرخ دنده های انها برنجی 5 درصد نیکل باشد این جک ارزش خرید دارد.
  • جک های هیدرولیکی: این نوع جک های بازویی با استفاده از روغن هیدرولیک درب پارکینگ را باز و بسته میکنند که در هوای بسیار گرم و بسیار سرد کارکرد بدی دارند.

جک ریلی

این نوع جک پارکینگ برای درب هایی که به صورت کشویی باز و بسته میشوند مناسب است و اکثر ساختمان ها در بندرعباس و اسان هرمزگان از این جک پارکینگی استفاده میکنند.

نمایندگی جک پارکینگ در بندرعباس

جک پارکینگی مناسب بندر عباس و استان هرمزگان

شهر بندر عباس و استان هرمزگان به دلیل شرجی بودن هوا و گرم بودن هوا جک های پارکینگی که شفتشان اهنی است پس از مدتی زنگ میزنند و میشکنند و کارکرد خود را از دست میدهند. برای اینگونه شهر های شرجی و مرطوب و گرم باید جک های بازویی را استفاده کرد که شفتشان استیل باشد و توانایی موتوری بسیار بالایی داشته باشد و همچنین چرخ دنده ها و مهره های ان برنجی 5 درصد نیکل باشد. 

افزایش امنیت پارکینگ با نصب جک پارکینگ

اکثر ساختمان های نوساز به دلیل قیمت بالاتر از کرکره برقی استفاده میکنند که امنیت بسیار پایینی نسبت به جک پارکینگ دارند اما جک پارکینگی خود بازوی قفل شونده دارد و از قفل های برقی استفاده میشود که درب پارکینگ به چهار پایه قفل میشود. درب های پارکینگی که از جک پارکینگ استفاده میکنند امنیت بسیار بالاتری نسبت به کرکره برقی دارند و با ضربه هم باز نمیشوند. 

گرانتی و خدمات پس از فروش در بندر عباس 

تمامی محصولات تیک دور در بندر عباس دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند که به صورت مستقیم پشتوانه تولید کننده جک پارکینگ را دارد و شما ساکنان عزیز شهر بندر عباس می توانید با خیال راحت جک برقی را خریداری کنید و نصب کنید. نصب جک بازویی در بندر عباس با نمایندگی خود دارای ضمانت است و نصب کلی دارای گارانتی است. 

معایب و مزایا جک برقی در بندر عباس 

مزایا جک برقی 

  • افزایش امنیت درب پارکینگ و پارکینگ 
  • اسانی تردد در رفت و امد 
  • کارکردی هوشمند با نبود خطر تصادف 

معایب جک برقی 

  • قیمت بسیار بالا 
  • قیمت نصب بالا 
  • قیمت تعمیر و سرویس بالا 

4 دیدگاه برای “جک پارکینگ در بندر عباس

  1. امین میگوید:

    من دیروز از این نمایندگی جک پارکینگی خریدم بهترین جک پارکینگ بندر عباس برام نصب کردت با بهترین قیمت

  2. مرادی میگوید:

    واقعا بهترین فروشگاه جک پارکینگ در بندر عباس تیک دور هستش خیالتون از همه بابت راحت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662