جک پارکینگ در کرمان

جک پارکینگ در کرمان

جک پارکینگ در کرمان

امروزه اکثر ساختمان های در حال ساخت و خانه های دربست و ویلایی به استفاده از جک پارکینگ روی اورده اند چرا که هم امنیت را افزایش میدهد و  هم رفاه ساکنین رو. شهر کرمان شهری صنعتی و بزرگ در ایران است و باید گفت استفاده از جک پارکینگ در کرمان بیشتر از شهر ها و استان های دیگر است پس اگر قصد خرید جک پارکینگ در کرمان را دارید با ما همراه باشید.

خرید جک پارکینگ در کرمان 

اکثر افرادی که در کرمان به استفاده از جک درب برقی روی اورده اند یا ساختمان نوسازی دارند یا تازه قصد استفاده از جک پارکینگ را دارند و در صورتی که با ما تماس بگیرند کارشناسان ما در کرمان درب محل اعزام میشوند و کامل شرایط را بررسی میکنند و درب پارکینگ را بررسی میکنند و بهترین جک پارکینگ که مناسب شرایط اب و هوایی کرمان هم باشد را به شما پیشنهاد میدهند. هنگام خرید جک بازویی در کرمان به نکات همچون میزان تردد در طول روز و اب و هوای شهر کرمان و تعداد واحد های ساختمان این موارد بسیار در انتخاب جک پارکینگ تاثیر گذار است.

جک پارکینگ در کرمان
خرید جک پارکینگ در کرمان

قیمت جک پارکینگ در کرمان 

قیمت جک پارکینگ به عوامل زیادی بستگی دارد مانند وزن درب پارکینگ و عرض هر لنگه درب پارکینگ و میزان ترددی که در طول روز انجام میشود و شرایط اب و هوایی شهر کرمان بستگی دارد با توجه به همه این شرایط و اینکه برند جک پارکینگ خارجی است یا ایرانی قیمت جک پارکینگ در کرمان متفاوت است.

نصب جک پارکینگ در کرمان 

نصب جک پارکینگ از خرید ان مهم تر است و اگر نصب ان اشتباه باشد بعد از چند ماه کارکرد جک پارکینگ مختل میشود و جک پارکینگ فشار زیادی را تحمل میکند و بعد از یک مدت دیگر به خوبی کار نمی کند. تیک دور دارای امتیاز نمایندگی جک پارکینگ در کرمان است و دارای ماهر ترین و مجرب ترین نصاب جک پارکینگ در کرمان است. در صورتی که قصد نصب جک برقی در کرمان را دارید با ما و کارشناسان ما تماس بگیرید.

جک برقی در کرمان
جک برقی در کرمان

نمایندگی جک بازویی در کرمان 

برای خرید سیستم های حفاظتی و نظارتی برای فروشگاه ها و خانه ها در کرمان باید حتما از نمایندگی خرید را انجام بدید چرا که تولید کننده های جک پارکینگ فقط از نماینده های خود حمایت میکنند و محصولات انها را گارانتی میکنند و خرید از فاراد واسط یک ریسک بزرگ است و تولید کننده هیچ تعهدی نسبت به ان جنس ندارد. تیک دور بزرگترین نمایندگی جک پارکینگ در کرمان است و با خرید از این نمایندگی علاوه بر خود محصول خود نصب هم یک گارانتی طلایی دارد.

انواع جک پارکینگ

جک های پارکینگی دو نوع هستند که عبارتند از:

جک ریلی: این نوع جک پارکینگی برای درب هایی که به صورت کشویی باز و بسته میشوند مناسب است و برای این مدل از درب های پارکینگی ساخته شده اند.

جک بازویی: این مدل از جک های پارکینگی برای درب های لولایی تک لنگه یا دولنگه مناسب است که به صورت لولایی باز و بسته میشوند.

جک های بازویی دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیکی هستند که جک های الکترو مکانیکی برای درب های مجتمع های مسکونی مناسب هستند که تردد خیلی بالایی ندارند و جک های هیدرولیکی برای ساختمان ها و مجتمع های تجاری که تردد بسیار بالایی دارند مناسب است چرا که جک های هیدرولیکی برخلاف جک های الکترومکانیکی گیریبکس ندارند و با فشار روغن باز و بسته میشوند.

از نظر قیمت جک های هیدرولیکی قیمت بالاتری نسبت به جک های الکترومکانیکی دارد و دیگر وارد نمیشوند و قیمت بسیار بالاتری دارند و در مکان های سرد و بسیار گرم کاربردی ندارند چرا که در سرما روغن هیدرولیک یخ میزند و در گرما روغن خالی میشود و رد میکند.

جک پارکینگ در کرمان
نمایندگی جک پارکینگ در کرمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662