بهترین جک درب پارکینگ ایرانی

بهترین جک پارکینگی ایرانی

بهترین جک پارکینگی ایرانی

پادکست صوتی بهترین جک های پارکینگی

احتمالا تا حالا قیمت جک های پارکینگی خارجی را دیده اید و  به دنبال خرید بهترین جک پارکینگی ایرانی هستید ما در این مقاله تا اخر بهترین جک درب پارکینگ را به شما معرفی کرده ایم.
وقتی به دنبال جک پارکینگ برای درب ساختمان یا پارکینگ خود هستید، ممکن است در میان انبوهی از جک های مختلف سردرگم شوید و نتوانید که بهترین جک پارکینگ ایرانی را انتخاب کنید. اغلب افراد عموما این جک ها را در دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی می کنند که در هر دسته نیز یک یا چند برند از جک های درب اتوماتیک را جزوه بهترین مارک ها در نظر می گیرند.
جک پارکینگ در کشور ما سابقه زیادی ندارد هنگامی که شرکت های ایرانی به تازگی شروع به تولید جک پارکینگ کرده بود مردم اعتماد زیادی به این محصولات نداشتند اما با بهبود کیفیت و کارایی انها به جایگاه اصلی خود در بازار دست یافت. یکی از دلایلی هم که باعث عدم اعتماد مردم به این محصول شده بود قیمت ان بود اما با مقایسه انها با مدل های خارجی چیزی کم ندارد.
امروزه با توجه به اوج گرفتن قیمت ارز و بالا رفتن قیمت ها شرکت های درب اتوماتیک به فکر تولید جک های پارکینگی در کشور افتادند که معمولا طرح اولیه این جک ها از برندهایی چون FAAC ،  V2 ، Genius  ،Life الگو برداری می شود و برای ساخت آنها از قطعات ایرانی باکیفیت استفاده می شود در این مقاله به معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی میپردازیم. 
لازم به ذکر است که قبل از خرید جک پارکینگی حتما به مواردی نظیر اندازه درب پارکینگ و وزن درب پارکینگ و میزان ترددی که دارید توجه فرمایید.

1- جک پارکینگ میلان

جک پارکینگ میلان
تکنولوژی جک پارکینگ میلان milan برگرفته شده از کشور ایتالیا می باشد که در داخل کشور به صورت کامل مونتاژ و تولید می شود. قطعات بکار رفته در ساخت جک با کیفیت و کاملا مطابق با استانداردهای بین الملی می باشد.
توان موتور این دستگاه ۲۸۰ وات بوده و حداکثر وزن پشتیبانی شده برای هر لنگه درب ۳۰۰ کیلوگرم و عرض ۳ متر می باشد که البته در مدل های با طول کورس ۵۰۰ و ۶۰۰ به ترتیب قادر به جابجایی درب های با ابعاد بیشتر نیز هستند و این مدل کاملا زد اب است. برای اگاهی بیشتر و خرید جک پارکینگ میلان کلیک کنید.
مزایا جک پارکینگ میلان

  • قیمت خوب و معقول
  • بازو های با کیفیت
  • مدار کنترل با کیفیت و تست شده

معایب جک پارکینگ میلان

  • بسته بندی بی کیفیت
  • گارانتی

سیستم خلاص کن جک میلان بصورت کلیدی میباشد .که امنیت بالاتری نسبت به اچار دارد.
جک درب اتوماتیک میلان از سری محصولات با کیفیت این برند می باشد که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پروتکو ایتالیا دارد و تا کنون توانسته است جایگاه مناسبی در بین مصرف کنندگان دارد.

مشخصات محصول میلان

  • خروجی قفل برقی
  • موتور 220 ولت
  •  دارای عملکرد 2 سرعته
  •  مناسب برای دربهای تا هر لنگه 350 کیلوگرم
  •  سیستم تشخیص مانع
  • خلاص کن کلیدی
  • دارای چشمی ایمنی
  • ضمانت 18 ماهه

2-جک پارکینگ سیماران

بهترین جک پارکینگ ایرانی
جک پارکینگ سیماران مدل Faraz 4S که در حال جاضر بهترین جک پارکینگی ایرانی است تولید شرکت سیماران میباشد. قدرت موتور این جک ۲۸۰ وات می باشد. بازوهای این جک حداکثر گشتاور ۳۲۰۰ نیوتن تولید می کند و همچنین طول کورس حرکتی آن ۴۰۰ میلی متر می باشد و همچنین بسیار کم سرو صدا و بدون ضربه میباشد و قابلیت بازوی قفل شونده را دارد.
سیماران در فراز s از کلید خلاص کن سوئیچی بر خلاف آچاری که در فراز پی استفاده نموده بود، استفاده کرد و از این منظر، امنیت بالایی را به ارمغان می آورد. همانطور که می دانید جک هایی با خلاص کن آلنی امنیت بالایی ندارند، چرا که آچار آلن به سادگی در دسترس همه قرار دارد، اما «سوئیچ خلاص کن» مخصوص هر هر جک به طور جداگانه است.
تفاوت مدل های 4S و 6S فقط در طول کورس آن ها است که  بستگی به درب پارکینگ شما دارد. برای اگاهی بیشتر و خرید جک پارکینگ سیماران کلیک  کنید.

مشخصات محصول فراز

  • زمان دوم بسیار قدرتمند و کارا
  • فست کلوز (بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی)
  • قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت جداگانه و تایم گذر پیاده یا نفر رو
  • گارانتی 2 ساله
  • قابل استفاده برای درب هایی تا 350 کیلوگرم
  • قرار دادن ترمینال جداگانه برای قفل برقی بدون نیاز به کارت مل

3- جک پارکینگ یال

جک پارکینگ یال یکی از بهترین جک درب پارکینگ ساخت ایران است که تنوع زیادی در محصولاتش وجود دارد.  از نقاط مثبت این برند میتوان به مدت زمان گارانتی ان که سه سال میباشد اشاره کرد همچنین کیفیت ساخت بسیار عالی ان.

جک پارکینگ یال از المینیوم در بدنه خود استفاده کرده است که این ویطگی این برند را از همه رقبا جلو میندازد. 

در صورتی که برای خرید جک پارکینگ ساختمان خود با محدودیت مالی مواجه اید، می توانید به جای هزینه های بالا برای جک های خارجی، با هزینه ای کمتر، از یک جک خوب ایرانی استفاده کنید.

مقایسه برند های جک پارکینگی ایرانی

در بازار ایران به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی اکثریت مردم توانایی خرید جک های درب پارکینگی خارجی را ندارند و  به برند های ایرانی هم اعتمادی ندارند اما این سه برند که مشاهده کردید سه تا از برند های ایرانی هستند که توانستند با ابزارالات مدرن جک های پارکینگی را تولید کنند که از نظر کیفیت و زیبایی واقعا چیزی از برند های خارجی کم ندارند و در حال حاضر مردم به این برند ها اعتماد بیشتری دارند و بسیار پرفروش و محبوب هستند.
از  میان این برند ها کدام بهتر است ؟ در میان این سه برند مشاهده شده درواقع برند سوپرلایف حقیقتا توانسته به خاطر کیفبت بسیار بالا و کاکردی نرم و بی سرو صدا رضایت بیشتری را  در میان مشتریان خود جلب کند اما این بدین معنی نیست که برند های دیگری که مشاهده کردید خوب نیستند. درواقع همه ی برند های بالا بسیار عالی هستند اما در میان انها سوپرلایف به خاطر طراحی مدرنی که دارد و با برند لایف ایتالیایی درواقع رقابت میکند و دارای گارانتی دوساله معتبر است و توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار ایران به دست اورد که در حاضر از سراسر کشور از این برند استفاده میکند.
کارشناسان فروش تیک دور می توانند با در نظر گرفتن ابعاد درب و تعداد تردد ساختمان شما بهترین جک پارکینگی ایرانی را به شما پیشنهاد دهند. با داشتن تنوع مدل های جک پارکینگی ایرانی و خارجی یکی از بهترین مراجع برای مقایسه و خرید جک پارکینگ به شمار می آید.
فرق بین جک پارکینگ ایرانی و خارجی
امروزه به دلیل تعداد زیادی از انواع مدل های جک های درب پارکینگ و افزایش تعداد تولیدکنندگان جک های پارکینگی، تشخیص مناسب برای تهیه بهترین جک پارکینگی ایرانی کمی دشوار شده است. جک های تولید شده توسط شرکت های ایرانی به دلیلی از قبیل اختلاف قیمتی زیادی که در مقایسه با محصولات مشابه وارداتی دارند، باعث ایجاد این ابهام شده است که آیا می توان به محصولات ایرانی اطمینان کرد و برای خرید آن ها هزینه کرد یا خیر.
برای این که بدانیم آیا می توانیم تا چه اندازه به جک های برند ایرانی اعتماد کنیم، باید تحقیق کنیم که عملکرد این جک ها در یک بازه زمانی طولانی چطور بوده است و آیا باعث رضایت مشتریان شده است یا خیر. شرکت های تولید کننده ایرانی که امروزه این جک ها را تولید می کنند، محصولات تولیدی آن ها از کیفیت خوبی برخوردار است و تعداد مرجوعی ها ب حداقل رسیده است

23 دیدگاه برای “بهترین جک درب پارکینگ ایرانی

  1. امیر علی میگوید:

    واقعا سعی کنید برای درب پارکینگتان از بهترین جک درب پارکینگ استفاده کنید.

  2. پینگ بک: راهنمای خرید جک پارکینگ - تیک دور

  3. پینگ بک: 10 تا از بهترین ایفون های تصویری - تیک دور

  4. پینگ بک: اموزش نصب جک درب پارکینگ – تیک دور

  5. پینگ بک: فواید جک درب پارکینگ - تیک دور

  6. پینگ بک: پرفروش ترین جک درب پارکینگ - تیک دور

  7. پینگ بک: تفاوت جک پارکینگ و کرکره برقی | تیک دور

  8. پینگ بک: نحوه تنظیم سرعت جک پارکینگ | تیک دور

  9. پینگ بک: تا 100 راهنمای خرید جک پارکینگ

  10. پینگ بک: 10 علت صدای جک پارکینگ | تیک دور

  11. پینگ بک: نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ

  12. پینگ بک: سرویس جک درب پارکینگ | تیک دور

  13. پینگ بک: نصب جک درب پارکینگ در شرق تهران | | تیک دور

  14. پینگ بک: نصب جک پارکینگ در تهران و کرج | تیک دور

  15. پینگ بک: نصب جک درب پارکینگ در شرق تهران | 09056239373 | Ticdoor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662