فواید جک درب پارکینگ

فواید جک درب پارکینگ

فواید جک درب پارکینگ

درب های پارکینگی همانطور که میدانید امنیت چندانی نداشتند به گونه ای که می بینیم که  به راحتی می توانند دزد ها درب های پارکینگی قدیمی را باز کنند. امروزه برای امنیت بیشتر از جک درب پارکینگ استفاده میکنند. برای جک پارکینگ کلیک کنید.

جک درب پارکینگ علاوه بر امنیت بیشتر منزل و محل کار شما باعث راحتی رفت و امد شما می باشد. مثلا در هوای برفی – بارانی – سرد و … دیگر نیاز نیست از خودرو خود خارج شوید. همچنین در مشکلات درب های قدیمی می بینیم که زمانی که فردی برای باز کردن درب منزل یا محل کار از ماشین خارج می شود؛ سارق های ماشین سریع وارد عمل میشوند و از فرصت استفاده میکنند اما اگر از جک درب پارکینگ استفاده کنید هرگز این فرصت را به سارقان نخواهید داد.

برند های ایرانی جک درب پارکینگ

1- جک پارکینگ میلان

 

جک پارکینگ میلان

جک پارکینگ میلان محصول کمپانی میلان است. این  جک طراحی مانند جک پروتکو ایتالیا دارد و میتوان گفت توانایی رقابت با  محصولات ایتالیایی را دارد. برای مطالعه بیشتر درباره جک میلان کلیک کنید.

 

2- جک  پارکینگ سیماران فراز s4

 

جک پارکینگ سیماران فراز s4 یکی از محصولات شرکت سیماران است همان طور که میدانید سیماران یکی از شرکت های قئیمی در حوضه ایفون های تصویری و جک های پارکینگی میباشد. برای خرید جک پارکینگ سیماران فراز s4 کلیک کنید.

جک پارکینگ یا کرکره برقی

اکثر ساختمان هایی که کار ساخت و ساز انها تمام میشود برایشان سوال پیش می اید که بهتر است از جک پارکینگی استفاده کنم یا  کرکره برقی. فواید جک درب پارکینگ عبارتند از:

  • طرح های متنوع و زیبا
  •  تنوع زیاد کیفیت محصول
  • مناسب برای رفت و امد زیاد
  • دارای سیستم های خلاص کن
  • سرعت زیاد در باز و بسته شدن
  • امنیت در زمان استفاده

کارکرد جک درب پارکینگ

جک های پارکینگی از طریق موتور الکتریکی کار می‌کنند و دارای ریموت هایی هستند که بر مدار فرمان کد میشوند که در واقع با فشردن دکمه ریموت به مدار فرمان دستور میدهد و جک های بازویی باز میشوند و همپنین شاید شما از خود بپورسید هنگام باز و بسته شدن اگر ماشین یا شخصی رد شود چه اتفاقی می افتد. در واقع بر روی دیوار ورودی پارکینگی دو چشمی جک پارکینگ متصل است که هنگام عبور هر نفر یا خودرویی درب پارکینگ به طور خودکار باز میشود. و جالب است که بدانید در کشور ما پس از تحریم ها تمام این محصولات تولیدات داخلی هستند که با برند های خارجی رقابت میکنند. برای مشاهده بهترین جک پارکینگی ایرانی کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید