علت بسته نشدن کامل جک پارکینگ

علت بسته نشدن جک پارکینگ

علت بسته نشدن کامل جک پارکینگ

علت بسته نشدن جک پارکینگ به طور کامل دلایل مختلفی دارد که برخی از دلایل بسته نشدن جک درب پارکینگ عبارتند از: 

  • درصورتی که جک پارکینگ شما هیدرولیکی باشد فشار هیدرولیکی در این جک ها یکی از این علت ها است در واقع جک پارکینگ  از سیستم هیدرولیکی برای حرکت درب پارکینگ استفاده می‌کند. در صورتی که فشار هیدرولیکی در سیستم کاهش یابد، حرکت درب کند و یا به طور کامل متوقف می‌شود.
  • خراب بودن ریموت کنترل ها: در صورت خرابی ریموت کنترل یا مشکل در سیم کشی، جک پارکینگ قادر به کنترل حرکت درب نیست و متوقف  می شود.
  • خراب بودن جک درب پارکینگ: در صورت خرابی موتور جک پارکینگ، قادر به ایجاد حرکت درب نیست و دستور نمیگیرد و یا کلا بسته میماند.
  • خراب  بودن چشمی ها: جک های پارکیننگی دارای چشمی می باشند که در صورت تشخیص وجود مانع در مسیر درب پارکینگ، حرکت درب را متوقف می‌کنند. در صورت خرابی این چشمی ها، جک پارکینگ قادر به تشخیص مانع نیست و حرکت درب را ادامه می‌دهد.
  • مشکل در برد اصلی: در صورتی که برد اصلی دارای مشکل یا خرابی باشد نیز این امر اتفاق خواهد افتاد.

بررسی علت بسته نشدن جک پارکینگ لازم است که توسط یک تکنسین ماهر و با تجربه صورت گیرد. پس حتما توجه بفرمایید که برای یافتن مشکل حتما از یک تکنسین ماهر کمک و راهنمایی بگیرید. برای جک پارکینگ کلیک کنید.

 

علت بسته نشدن کامل جک پارکینگ

 

انواع جک های پارکینگی

جک پارکینگ الکترومکانیکی : جک های پارکینگی الکترومکانیکی برای ساختمان های مسکونی و کم تردد پیشنهاد می شود و برند هایی مثل جک میلان نمونه ای ایز این جک های الکترومکانیکی می باشند.

جک پارکینگ هیدرولیکی: این مدل جک ها برای ساختمان های بزرگ و مکان هایی پر تردد استفاده میشوند و هزینه ان بسیار بیشتر از جک های الکترومکانیکی است و باید توجه داشت این مدل جک های پارکینگی هر چند وقت باید سرویس شوند و این مدل جک ها در هوای سرد و هوای بسیار گرم ممکن است دچار مشکل شوند.

نکته بسیار مهم در رفع مشکل بسته نشدن جک پارکینگ

یافتن علت بسته نشدن جک پارکینگ بسیار مهم است و برای جلوگیری از این موضوع باید در مرحله اول از برند مهتبری استفاده کنید که موتوری با کیفیت و با دوام دارند مانند جک پارکینگ سوپرلایف استفاده کنید و هنگام نصب جک درب پارکینگ به خاطر کاهش هزینه از وسایل و تجهیزات بی کیفیت استفاده نکنیم.

علت ضربه زدن جک درب پارکینگ

جک های پارکینگی قابلیت هایی برای تنظیم سرعت دارند و در پایان حرکت خود ترمز می کنند و ضربه زدن جک های پارکینگی می تواند به خاطر تنظیم نبودن مدار فرمان و ضربه وارد شده به درب پارکینگ و لولای درب پارکینگ می تواند باشد.  برای مشاهده نحوه تنظیم سرعت جک پارکینگ کلیک کنید.

نکات بسیار مهم در نگهداری جک پارکینگ

  •  تنظیم سرعت اولیه و ثانویه جک پارکینگ 
  •  در هنگام خرید جک درب پارکینگ حتما دقت داشته باشید که جک پارکینگی متناسب با اندازه و وزن درب انتخاب کنیم
  •  نگداری از جک پارکینگ در برابر رطوبت و گرد و غبار
  •  روغن کاری جک پارکینگ: یکی از مهم ترین عوامل در نگهداری جک پارکینگ میباشد که این کار باید حتما زیر نظر کارشناس صورت بگیرد که یک علت بسته نشدن کامل جک پارکینگ میباشد برای اموزش نجوه روغن کاری جک پارکینگ کلیک کنید. 
  • با توجه به اب و هوای محل زندگی خود جک پارکینگی خود را انتخاب بکنید به عنوان مثال اگر اب و هوای سردی دارید خرید جک پارکینگ هیدرولیکی زیاد عاقلانه نیست.
  • ریست کردن درب اتوماتیک: در صورتی که جک درب پارکینگ در حال بسته شدن یا باز شدن است متوقف می شود پیشنهاد می شود جک پارکینگ خود را ریست کنید.
  • ریگلاژ درب پارکینگ 

درصورتی که برای درب پارکینگ خود به دنیال خرید بهترین جک پارکینگی ایرانی میباشد کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید