تفاوت جک پارکینگ و کرکره برقی

تفاوت جک درب پارکینگ و کرکره برقی

تفاوت جک پارکینگ و کرکره برقی

هنگام نقشه کشی ساختمان قبل از اقدام به ساخت باید انتخاب نمود که برای ورودی ساختمان از جک درب پارکینگ استفاده شود یا از کرکره برقی که هر کدام از انها یکسری مزایا و معایب دارند. برای جک پارکینگ کلیک کنید.

کرکره برقی بهتر است یا جک درب پارکینگ؟

کرکره برقی یا جک پارکینگ بسته به نوع و اندازه درب پارکینگ و همچنین وزن درب پارکینگ مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. ساختار کرکره برقی به گونه ای است که به صورت عمودی باز و بسته می شود و عملکرد ان با جک پارکینگ کاملا متفاوت است. شما هنگام خرید جک پارکینگ بر اساس درب پارکینگ یکی از مدل های 400, 500, 600 را انتخاب و خریداری میکنید اما کرکره برقی اینگونه نیست و به صورت سفارشی میباشد.  تیک دور دریک مقاله بهترین جک پارکینگی ایرانی را معرفی کزده است در صورت تمایل به مطالعه کلیک کنید.

تفاوت جک درب پارکینگ و کرکره برقی

یک تقطه مشترک جک درب پارکینگ با کرکره برقی این است که هر دو از راه دور کنترل می شوند  و شما میتوانید با فشردن یک دکمه ریموت کنترل باز و بسته می شوند ولی هرکدام ویژگی هایی دارند که این دورا از هم متمایز می کند.

مزایا کرکره برقی

  • امنیت بالاتز: امنیتی که کرکره برقی برای ورودی ساختمان ها و محل کار ایجاد میکند چندین برابر جک پارکینگ و هیچگونه جایی برای نفوذ ندارد.
  • قیمت بسیار مناسب تر: برای خرید یک جک پارکینگ معمولی و نصب ان کم ترین هزینه ای که باید بکنید حداقل 8 میلیون تومان که با این مبلغ بهترین تیغه و موتور کرکره برقی را می توان انتخاب کرد.

مزایا جک درب پارکینگ

  • ظاهری به روز: استفاده از جک پارکینگ بر روی ظاهر ساختمان خیلی تاثیر گذار است و میتواند ظاهری مدرن و زیبا به ساختمان بدهد.
  • سرعت بیشتر هنگام باز و بسته شدن درب پارکینگ.
  • مورد استفاده برای ساختمان های پر تردد.

مقایسه جک پارکینگ و کرکره برقی از نظر نگهداری و تعمیر

از نظر تعمیر و سرویس، جک های پارکینگ به دلیل کارکرد ساده‌تر و قطعات متحرک کمتر ممکن است دچار مشکل شود و به سرویس فصلی نیاز داشته باشد نسبت به کرکره برقی در هر صورت، آنها همچنان به سرورس و روانکاری چک کردن ماهانه منظم نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد درستی دارند. از طرف دیگر کرکره های برقی به دلیل مکانیزم پیچیده تری که دارند و قطعات متحرک اضافی ممکن است نیاز به تعمیر و سرویس بیشتری داشته باشند. باز در هر صورت، آنها هم به سرویس های فصلی و چک کردن به صورت منظم نیاز دارند.

 

تنوع جک پارکینگ و کرکره برقی

برند های مختلفی در ایران جک های پارکینگی را تولید میکنند اما هنگام خرید حتما دقت کنید چرا که تعداد کمی از این برند ها خوب و معتبر هستند. جک پارکینگ میلان یکی از بهترین و بی رقیب ترین جک های پارکینگی ایرانی موجود در بازار میباشد که طراحی و ساخت ان مشابه جک پارکینگ پروتکو ایتالیا میباشد و نماد کیفیت و استحکام و ظرافت را در بین سایر برند ها دارد. برای خرید جک میلان کلیک کنید.

تفاوت جک پارکینگ و کرکره برقی

در واقع تفاوت جک پارکینگ و کرکره برقی در همینجاست. که تنوع جک درب پارکینگی بسیار بیشتر از کرکره برقی میباشد و استهلاک کمتری هم نسبت به کرکره برقی دارد.

جمعبندی

در این مقاله تفاوت جک پارکینگ و کرکره برقی را بررسی کردیم هم از لحاظ عملکرد و مکانیزم کارکرد و قیمت های هرکدام را بررسی کردیم و از نظر تعمیر و نگداری ان دو  را با هم مقایسه کردیم همچنین فضای پارکینگی را که هر کدام اشغال می کنند بررسی کردیم. فروشگاه تیک دور یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی جک پارکینگ میباشد برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما وارد فروشگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید