5 تا از مزایا و معایب جک پارکینگ سیماران

معایب جک سیماران
بهترین جایگزین رو بهتون معرفی میکنیم تماس بگیرید

 معایب جک سیماران

قبل از اینکه به مطالعه معایب جک سیماران بپردازید به این نکته توجه داشته باشید که شما میتوانید با یک بودجه جک پارکینگی را انتخاب کنید که فقط یکسال برای شما کار بکند یا میتوانید با بودجه ای کمی بیشتر جک پارکینگی را بخرید که 10 سال برای شما کار بکند. پس دقت بفرمایید که بودجتون رو هدر ندهید. درصورتی که قصد خرید جک پارکینگ را دارید میتوانید از تیک دور کمک بگیرید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شمارا یاری کنند. 

امروزه یکی از برند های تولید کتتده جک پارکینگ و سیستم های حفاظتی و نظارتی سیماران که شاید به گوشتون خورده باشد اما واقعا این برند ارزش خرید دارد یا خیر؟ باید بگوییم متاسفانه بسیاری از همکاران ما در این حوضه به خاطر اینکه این برند حاشیه سود زیادی برایشان دارد از برند سیماران استفاده میکنند و معایب جک سیماران را به مصرف کنندگان نمیگویند. همچنین متاسفانه شرکت سیماران برای اینکه همکاران ما خرید بیشتری از این برند را داشته باشند خدمات پس از فروش را هنگام نصب جک پارکینگ به نصاب واگذار میکند که سود خوبی برای همکاران ما داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که جک سیماران برای همکاران حاشه سود بسیار خوبی دارد. 

از معایب جک سیماران میتوان به مدار فرمان بسیار بی کیفیت ان اشاره کرد که درصورت نصب این جک هر هفته مشکل ست کردن ریموت درب پارکینگ را دارید. یکی از معایب دیگر این جک گیرنده بی کیفیت این برند است و شما هنگامی که قصد ورود و خروج از منزل را دارید باید چندین بار دکمه ریموت را فشار دهید بلکه فرجی شود و درب پارکیننگ باز شود. مشکل گیرنده های جک سیماران بسیار جدی است و در صورتی که منزل شما ردر یک کوچه باشد و هنگام وروئ ماشینی پشت سر شما قرار بگیرد منجر به بوق و سرو صدای ماشین های پشت سری شما میشود چرا که گیرنده های ایم جک به خوبی عمل نمیکنند. 

معایب جک سیماران

در فروشگاه تیک دور که یکی از بزرگترین فروشگاه های جک پارکینگ در ایران است تقریبا میتوان گفت همه برند های جک پارکینگ در این فروشگاه وجود دارد حتی همین برند سیماران. درصورتی که قصد خرید جک پارکینگ را دارید میتوانید از تیک دور کمک بگیرید. 

یکی دیگر از معایب جک سیماران این است که تفاوتی در موتور های این برند در طول کورس های  مختلف وجود ندارد و این یک عیب بسیار بزرگ است. جک های پارکینگی درب های سنگین و عریض با همان موتور جک های نسبتا سبک به بازار عرضه میشود و قدرت موتور های این جک هیچگونه تفاوتی نمیکنند. 

بسیاری از همکاران به مصرف کنندگان میگویند که جک پارکینگ سیماران بهترین برند موجود در بازار اما با قاطعیت باید بگوییم که این جمله بسیار غلط و فریب دهنده است. زیرا تجربه 18 سال مجموعه تیک دور در زمینه جک های پارکینگی و فروش چندین هزار دستگاه باید بگوییم که این جک پارکینگی صرفا پول ترند شدن برند خود را میگیرید و کیفیت بسیار پایین تری نسبت به رقبای خود دارد. 

معایب جک پارکینگ سیماران

  • قیمت بالاتر نسبت به رقبا: یکی از معایب جک سیماران فراز قیمت بسیار بالای ان نسبت به سایر رقبا که یک هزینه زیادی.
  • مدار فرمان بی کیفیت: از دیگر معایب جک پارکینگ سیماران برد اصلی ان است که به سختی ریموت کنترل بر روی ان ست میشود.
  • افزایش طول کورس جک پارکینگ بدون افزایش توان موتور
  • ساپورت نکردن ریموت اختصاصی

اگر بخواهیم از مزایا جک سیماران برای شما بگوییم دستان ما برای نوشتن زیاد باز نیست چرا که هیچ ویژگی نسبت به سایر جک ها اضافی ندارد بلکه از لحاظ کیفیت و همان ویژگی های مشترک با برند های دیگر کم هم دارد.  

یک نکته بسیار مهم

جک پارکینگی سیماران در برد اصلی یا همان مدار فرمان خود اتصال همه ریموت ها با فرکانس 433 را باز گذاشته تا بتوان ریموت های غیر اصل ررا هم به مدار اضافه کرد.

1 دیدگاه برای “5 تا از مزایا و معایب جک پارکینگ سیماران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید