نحوه تنظیم سرعت جک پارکینگ

نحوه تنظیم سرعت جک پارکینگ

تنظیم سرعت جک پارکینگ

یکی از مشغله های فکری بسیاری از مصرف کنندگان جک درب پارکینگ به طریقه تنظیم سرعت جک پارکینگ مربوط می شود. در برخی مواقع و به علت قطع شدن برق، عملکرد جک پارکینگ با مشکل مواجه می گردند.

برای جلوگیری از این مشکلات، تنظیم زمان و سرعت جک پارکینگ یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد البته برخی از جک های پارکینگی مثل جک میلان دارای کلید خلاص کن هستند و در زمان قطعی برق با مشکلی رو به رو نمیشوند.

نحوه تنظیم سرعت جک پارکینگ

 

تنظیم سرعت جک پارکینگ با استفاده از تایمر و بردی که در مرکز فرمان دستگاه وجود دارد انجام می‌‌شود. اینکه شما بتوانید به جک پارکینگ دستور دهید که با چه سرعتی حرکت کند، امکانی بسیار مهم است. همه‌ انواع جک‌ های درب پارکینگی میزان سرعت حرکت را به صورت پیش فرض در یک میزان استاندارد و معمول دارا هستند. شما می‌توانید با توجه به محل مورد نظر، نوع جک درب پارکینگی و قابلیت‌های آن و میزان باز و بسته شدن درب پارکینگ به صورت میانگین، سرعت حرکت جک پارکینگی را به دلخواه خود تنظیم کنید. در صورت تمایل برای مشاهده فیلم اموزش تنظیم زمان و سرعت جک پارکینگی در اپارات اینجا کلیک کنید.

عمدتا کنترل برد جک پارکینگ علاوه بر اعمال تنظیمات سرعت جک درب برقی، قدرت موتور را نیز کنترل می نماید. همچنین، قابلیت تنظیم سرعت جک پارکینگ در پرتو وجود موتور به کار رفته در ساختار آن امکان پذیر می گردد.  تنظیم سرعت در جک‌های پارکینگی به وسیله‌ تنظیمات حرکت قطعات مربوطه در حرکت صورت می‌گیرد. به یک نکته بسیار توجه کنید که تنظیم سرعت جک پارکینگ حتما باید توسط کارشناس صورت بگیرد که مشکلی به وجود نیاید همانطور که عیب یابی و سرویس کار ماهانه به یک متخصص نیاز است تنظیم سرعت جک پارکینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البته مدار فرمان تنها کارش کنترل سرعت و زمان باز و بسته شدن جک پارکینگ نیست کارهایی نیز اعم از توقف، باز و بسته شدن و تنظیم سرعت را انجام میدهد. همچنین، ریموت کنترل دستگاه ایجاد ارتباط میان مرکز کنترل را نیز انجام میدهد.

تنظیم سرعت جک پارکینگ

انواع جک پارکینگ

  •  جک پارکینگ پنوماتیکی

جک پارکینگ پنوماتیکی نسبت به سایر جک های پارکینگی قدیمی تر میباشد و در سیستم تولید شده این جک های پارکینگی از سیستم های کنترل سرعت نیز استفاده می شود. این جک پارکینگی بدون نیاز به موتور برای باز و بسته شدن درب پارکینگ عمل می کنند و به همین دلیل کوچکترین صدایی تولید نمی کنند و اگر این جک های پارکینگی پنوکاتیکی در حین کار کردن صدا بدهند به این معنی است که باد موجود در مخزن انها تمام شده است. به یک نکته در هنگام خرید توجه فرمایید که قدرت این جک ها نسبت به سایر جک های پارکینگی بسیار کمتر است. 

  •   جک پارکینگ الکترومکانیکی

جک پارکینگ الکترومکانیکی برای باز و بسته کرد درب پارکینگ در ساختمان هایی با جمعیت معمولا 10 واحد استفاده می شود. این جک ها گزینه خوبی برای مکان هایی با جمعیت کم هستند. جک پارکینگ الکترومکانیکی با چرخ دنده و گیربکس کار می کند. این دستگاه حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل کرده و در را باز و بسته می کند. جک پارکینگ الکترومکانیکی برای درب های 100 تا 500 کیلوگرم استفاده می شود. در صورتی که برای درب پارکینگ منزل و محل کارتون به دنبال بهترین جک پارکینگی ایرانی هستید کلیک کنید. 

  •  جک پارکینگ هیدرولیکی

در جک پارکینگ هیدرولیکی، روغن در یک قسمت استوانه ای شکل  وجود دارد که با اعمال برق به این اندام، عملیات اصلی جک هیدرولیک درب پارکینگ پارکینگ را هدایت می کند. روغن به قسمت استوانه ای شکل فشار وارد می کند و به این ترتیب درب پارکینگ باز و بسته می شود. قیمت جک های پارکینگ هیدرولیک نسبت به جک های الکترومکانیکی گران تر است.

1 دیدگاه برای “نحوه تنظیم سرعت جک پارکینگ

  1. پینگ بک: علت بسته نشدن کامل جک پارکینگ - تیک دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662